Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-01-2012, 22:19 door Spiff has left the building

@ S-q. Ja, ik ken het niveau van kennis over veilig computergebruik bij banken, althans bij de mijne. Wanneer ik bij een contact met mijn bank weer eens geadviseerd krijg te gaan internetbankieren, en ik aangeef dat ik daar in mijn situatie nog steeds geen enkele noodzaak toe zie, en dat hoe secuur iemand ook is nooit te garanderen valt dat de beveiliging van een computer niet is gecompromitteerd, en dat ik daarom nog steeds blijf passen voor internetbankieren, dan wordt er ronduit smalend of zelfs haast agressief gereageerd door de bankmedewerker. (Waar ik dan beslist niet enthousiaster van wordt.) Bij een andere bank, waarnaar ik mogelijk had willen overstappen, bleek dat zelfs alleen nog internetbankieren werd aangeboden voor de betaalrekening. Ik vroeg telefonisch na of ik dat wel goed zag, en dat werd bevestigd. Wat adviseren jullie een klant dan wanneer zijn of haar computer defect is, vroeg ik toen eens - bijvoorbeeld in de bibliotheek internetbankieren, zo was het antwoord. (Waardoor ik alle ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha