Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-02-2012, 21:34 door Anoniem

Ik heb op mijn werk, een multinational, zelf Adobe reader X en Flash 11 op mijn PC gezet. Elke dag probeert onze interne software distributie deze 2 componenten te "upgraden" naar Adobe reader 9 en Flash player 10. Naar java wordt zelfs niet omgekeken. Onze standaardbrowser en enige goedgekeurde is IE7, daarnaast heb ik al in maanden geen Microsoft updates meer gehad. Als ik onze locale systeembeheerder hierover aanspreek zegt die dat we centraal een beetje achterlopen en dat ze eraan aan het werken zijn. 1 keer per week start een verplichte virusscan die alle files op de PC afgaat en het systeem zo traag maakt dat er niet meer mee te werken valt. Gelukkig heb ik administrator rechten en met een simpele net stop <antivirus> en een net start <antivirus> is deze scan na 5 minuten voorbij.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha