Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-02-2012, 22:59 door slartibartfast

@anoniem 22:20 "Jij mag dan wel informatiebeveiliger zijn geweest, maar van communicatie en customer relations heb jij geen koek gegeten." Je hoeft niet direct lelijke dingen te zeggen hoor... beetje onvolwassen. Wat weet jij nou van mij? Niets toch? Waarom dan schelden? Maar goed, OT dan maar... @NumesSanguis Natuurlijk gaat de vergelijking mank. Er bekruipt mij alleen de laatste tijd zo'n enorm gevoel van onmacht waarbij per definitie de organisatie die het slachtoffer is van een hack direct in de beklaagdenbank komt. Voorbeeld. Ik ben betrokken bij een klant die een HP product gebruikt met een recent ontdekte vulnerability. Die hebben we dus gepatcht, met dank aan de TippingPoint doos die we gebruiken. Maar als nu tussen het moment van het ontdekken van die vulnerability en het pattern voor TippingPoint deze organisatie gehackt wordt? En er is verlies van veel privacy gevoelige data? En het staat direct op security.nl? Ik zie de scheldkanonnades op geenstijl.nl al voor me. Voordat je ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha