Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-02-2012, 10:11 door Anoniem

Zal er niet meer aan de hand zijn bij KPN? 1) Wellicht afpersing zoals destijds bij IKEA, zit er een oost-europese bende achter? 2) Wraak van ex-werknemer die alle ins en outs weet van het bedrijf? 3) Ingehuurde hackers door een concurrent om zoveel mogelijk schade aan goodwill aan te brengen en om zo marktaandeel over te kunnen nemen? Voor de duidelijkheid ik ben nooit een "fan" geweest van deze dit in mijn ogen nog steeds ouderwets semi overheidsbedrijf met een totaal verkeerde cultuur en arrogantie. Mensen (mij ook) verkeerd voorlichten om maar nieuwe apparatuur (ISDN tijd) aan te laten schaffen. Op een dag, notabene op mijn verjaardag, was de lijn niet goed en stoorde constant. De telefooncentrale (geen isdn) ging te keer als nooit te voren; constant geratel. KPN (na eerst super lang in de wacht te hebben gestaan en van kastje naar de muur te zijn gestuurd: "Nee meneer het ligt aan uw apparatuur, alles moet vervangen worden alle toestellen". Na twee dagen was er niets aan de hand en werkt het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha