Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-02-2012, 14:12 door Anoniem

Door Redactie: ........ Wachtwoord "Wij kunnen niet uitsluiten dat de gegevens van nog meer klanten in handen van derden zijn gevallen. Omdat wij het zekere voor het onzekere wilden nemen, hebben wij de emaildienst van onze klanten tijdelijk uit de lucht genomen." KPN adviseert abonnees om hun huidige wachtwoord niet meer te gebruiken. . Als kpn echt het zekere voor onzekere neemt ..hoe stellen ze dan vast of het de klant zelf is, en niet een hacker, die zometeen het wachtwoord _wil_ resetten? Elektronisch is dan geen betrouwbare optie als hackers ook het wachtwoord kunnen resetten. Blijft over 2miljoen brieven en dagen versturen met bijbehorende dagen, zoniet weken verwerkingstijd. En de te verwachten helpdeskload naar de helpdesk, want gesmeerd zal het niet gaan met deze aantallen. De gifbeker is nog niet leeg,,,,

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha