Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-02-2012, 14:48 door Anoniem

Door AlexK: Bovenstaande reacties lijken mij een reden voor redactie om de titel te veranderen in 'Panda detecteert bovengemiddelde hoeveelheid malware'Helemaal mee eens ;-) ...en dat vertragen doet elke scanner wel in meer of mindere mate is mijn ervaring. Ik weet niet hoe de helpdesk van andere progs is maar bij Panda is dat echt rampzalig. 't Is onbegrijpelijk dat ze dat niet verbeteren. Het doet veel afbreuk aan zo'n goed product. (Jammer ook dat dat nu juist niét in deze beoordeling aan de orde is gekomen). Voorbeeldje: Als je een abo hebt voor drie PC's en je hebt door omstandigheden die Pc's per ongeluk opnieuw moeten installeren krijg je de melding dat je een nieuw abo moet afsluiten omdat je het prog meer dan drie keer hebt gedownload én geactiveerd. Dat is mij nl. in 2011 overkomen. Na herhaaldelijk - en op allerlei manieren - tevergeefs hierover te hebben ge-e-maild kreeg ik uiteindelijk - en zonder enig commentaar - de versie van 2012 toegestuurd. Nou, ja...is dat dan service...of toch niet?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha