Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-02-2012, 11:00 door Anoniem

Ik heb recent iemand aan een xs4all abonnement geholpen. Die stuurden de naam van het hoofdaccount en het wachtwoord daarop in aparte enveloppen... bezorgd door dezelfde postbode op dezelfde dag. Als je je KPN wachtwoord hebt gereset via de speciale server van KPN, dan krijg je trouwens geen bevestigingsbrief. Wat ik wel gaar zou vinden (als dit idd zo is), is dat ze het wachtwoord zelf sturen dat je zelf hebt gekozen. Dit wachtwoord is immers al bekend bij de klant neem ik aan? Beetje administratie aan de kant van de klant kan geen kwaad lijkt me. "Het door u gekozen wachtwoord wat u met behulp van uw oude wachtwoord heeft veranderd, is op onze servers ingesteld. Bel bij vermoeden van fraude gratis met de helpdesk van KPN. Wij hopen u hiermee van dienst te zijn".

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha