Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-02-2012, 13:41 door Anoniem

De regels zijn vrij simpel: geef geen pincodes, tancodes of persoonlijke info door aan derden hetzij via de telefoon als email. Dat is namelijk het hele concept van phishing. Je geeft dit soort informatie ook niet aan iemand op straat. Voor diegenen met een virus op zijn/haar computer: Bij het verzenden van een betaalopdracht wordt je meerdere keren gewezen op de controle of de te verzenden opdrachten wel kloppen. Als je dus het scherm leest kan je ook niet worden opgelicht ivm een virus. Er zijn verschillende reclames geweest zoals "3 keer kloppen" en de reclame waarbij je iemand op andermans dak ziet staan met een vishengel. Er zijn weinig banken waarbij het internetbankieren gekraakt is. Voor zover ik weet is dat alleen de ING geweest en dat is dan niet de verantwoordelijkheid van de klant. Laten we alsjeblieft naar de feiten kijken.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha