Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-02-2012, 10:47 door SirDice

Door Anoniem: Door SirDice: Door Anoniem: Er staat zeker niet dat de bank aansprakelijk is of vergoedt wat er _voor_ jouw melding aan transacties gedaan is. Er staat ook niet dat er niets vergoed wordt. En zolang de bank niet kan aantonen dat ik nalatig ben geweest hebben ze de schade maar te vergoeden. Leuk dat je op grond van deze argumenten denkt dat je RECHT hebt op een vergoeding. Zo staat het niet in de voorwaarden waar jij voor getekend hebt. Wat er wel staat is dat wat ik al schreef, dat jij aansprakelijk bent voor transacties met jouw credentials (in elk geval die VOORDAT je zelf een probleem gemeld hebt ) en dat "behoudens tegenbewijs" de systemen van de bank gelijk hebben. Dus formeel HOEFT de bank helemaal niks aan te tonen, noch de schade te vergoeden. Dat ze het, meestal, toch doen, uit publicitaire, of commerciëele, of misschien zelfs ideëele overweging heet dan ook "coulance" . Als het verplicht was, is het geen coulance. Kortom, roepen dat je stopt met internet bankieren en teruggaat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha