Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-02-2012, 10:29 door Anoniem

De kritiek van HCC lijkt me meer dan terecht. Veel mensen zullen immers denken dat mobiel bankieren wel veilig zal zijn als ze dat door een bank aangeboden krijgen. De Rabobank stuurde mij, zonder dat ik daar om had gevraagd, op een gegeven moment een compleet mobiel bankieren pakket inclusief autorisatie codes etc. Omdat ik me er maar al te goed bewust van ben dat android zo lek is als een mandje, heb ik onmiddellijk de Rabobank gebeld om dat mobiele pakket te laten deactiveren. En om er zeker van te zijn dat de Rabobank geen verhaal op me heeft, mocht er om een of andere reden daar toch nog iets fout mee gaan heb ik Rabobank verzocht schriftelijk aan mij te bevestigen dat dat mobiel bankieren volledig is ge-deactiveerd. Wat Rabobank trouwens ook keurig netjes heeft gedaan. Ik ben zeer tevreden over Rabo elektronisch bankieren, mede omdat het beschikt over two factor authentication. Maar ik vindt het volstrekt onbegrijpelijk dat de Rabobank mij tegelijkertijd ongevraagd een een mobiel ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha