Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-03-2012, 16:05 door Anoniem

Door Anoniem: Dat betekent dus dat het teruggegeven pincode-password gemiddeld gezien de eerste 3 keer niet de goede moet zijn. Want anders kunnen de iPhone/dieven het gewoon 3 keer proberen, en kunnen vervolgens gewoon geld opnemen. Volgens mij zullen de meeste iPhone/bezitters niet blij zijn als ze gemiddeld 10 wachtwoorden moeten zien voordat de goede erbij zit. En dat betekent weer dat het niet gebruikt wordt, en heb je er niets aan... De beschrijving van de app is iets anders dan hier in het kort vermeld staat. De app toont een legitiem lijkende pincode of je nu het goede of het verkeerde wachtwoord hebt opgegeven. De finesse zit in "lijkend", want als het wachtwoord goed wordt ingegeven, dan wordt de juiste pincode getoond. En die is natuurlijk ook gelijkend. De eigenaar kan die pincode dus gelijk gebruiken. Het probleem ontstaat als de gebruiker nogal eens een verkeerd wachtwoord intikt, omdat hij moeite heeft met het kleine toetsenbord van de iPhone. Dan moet hij dus heel goed opletten op wat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha