Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-03-2012, 14:00 door Anoniem

Vandaag kwam deze mail binnen.... [http://www.triplejump.eu/upload/media/SNSoBankCMYKC.JPG] Beste Klant, Voor de klant is er overigens weinig veranderd, echter achter de schermen hebben wij een totaal nieuwe internetapplicatie geprogrammeerd die aan de hedendaagse veiligheidseisen voldoet comform de Europese richtlijnen betreft het betalingsverkeer. Bij een verbetering (update) van ons online veiligheidssysteem hebben wij bij uw rekening een foutmelding ontvangen met als code ASV-317. Deze foutmelding is simpel te verwerken door de upgradepagina te downloaden die u kunt vinden als bijlage in deze mail. Vul het formulier in en login op uw account. Zodra u heeft ingelogd kunnen wij het proces afronden en krijgt u binnen 7 werkdagen een geautomatiseerde bevestigingsmail toegestuurd. © 2012 SNS Bank Gister ook zo'n mail gekregen alleen dan van de Abn-Amro Beste Klant, Zoals u reeds heeft vernomen hebben wij als ABN AMRO. enige tijd geleden te maken gehad met een fusie van de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha