Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-03-2012, 12:01 door Anoniem

Door Anoniem: [/i De onveiligheid van internet mag niet en nooit op de consument worden afgewenteld. Volledig mee eens, vergeet niet dat de banken hun "klanten"internetbankieren door hun strot hebben geduwd. In het hele land zijn de filialen dicht gegaan en voor alle handelingen op de bank worden middelen gebruikt om dit zo maximaal mogelijk te demotiveren. Denk aan bejaarden.. wacht.. denk aan 90% van de de gebruikers die net weten waar de aan en uit knop zit op de computer. Die snappen net zoals de poster hiervoor geen ene bal van certificaten, https add-on als no-script, pishing enz enz. Indien de banken doorgaan op deze wijze zullen ze met een alternatief moeten komen indien ze meer beveiliging willen dan haalbaar is. Aan de andere kant laten we zeggen dat er per jaar voor 1.000.000 euro gestolen wordt door fraude met internetbankieren dan is dit nog steeds goedkoper voor de bank dan terug naar de oude situatie waarbij je weer filialen krijgt. Kortom het is een kosten plaatje. Het enige ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha