Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-03-2012, 21:54 door Anoniem

Onderstaande mail voor de derde keer ontvangen, let op het afzend adres Van: ABN Amro [mailto:abnamro-nlll@hotmail.com] Veilig bankieren Geachte heer/mevrouw, U bent zich vergeten uit te loggen ter beveiliging dat wij een blokkade op uw rekening hebben gezet ABN AMRO. Wat u moet doen? https://www.abnamro.nl/nl/logon/identification.007 Bij voorbaat dank voor uw medewerking tijdens dit proces. Let op! Bewaar deze brief/e-mail bij uw andere bank papieren. Zo hebt u belangrijke informatie over uw ABN AMRO bij de hand. Met vriendelijke groet, Jikke van den Bergh ABN AMRO N.V. Afdeling internet veligheids service. - Deze e-mail kan niet beantwoord worden. - Dit e-mailbericht is alleen bestemd voor de geadresseerden. - Indien dit bericht niet voor u is bedoeld, wordt u verzocht deze e-mail te negeren. - de afzender hiervan op de hoogte te stellen door het bericht. - te retourneren en de inhoud niet te gebruiken. - Aan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha