Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-03-2012, 10:40 door regenpijp

Daar heeft iemand in m'n familie ervaring mee... SpyEye, ABM AMRO en rekening leeg. Wat er gebeurde: 's ochtend internet bankieren scherm bleef even hangen en flikkerde, daarna een scherm met 'Vanwege een verbindingsprobleem moet uw e-edentifier 2 opnieuw worden gesynchroniseerd, klik op verder' Toen kwam er GEEN extra login scherm, dus uitloggen (leek niks aan de hand) 's middags weer inloggen en toen bleef het scherm hangen en toen werd het verdacht, dus PC direct afsluiten en op een andere pc online de rekening checken, een paar duizend euro weg, dus al na 2 minuten ABN aan de lijn, sorry geld is al weg naar Hongarije. Het betrof hier een werklaptop die NIET gepatcht was en de gebruiker heeft hier ook de rechten NIET toe, Java zat in versie 23 en de systeembeheerder zegt dat de software gewoon up-to-date is, dus niet.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha