Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-03-2012, 15:30 door Anoniem

Had er vanochtend ook weer eentje.. en ik zit niet eens bij de abn... de grammaticafouten zijn in deze wel aardig... moet er toch altijd weer om lachen.. We hebben onlangs uw account, en vermoedt dat uw ABN AMRO Bank account zouden zijn benaderd door een onbevoegde derde partij. De beveiliging van uw account is onze primaire zorg. Daarom, als een preventieve maatregel, hebben we tijdelijk beperkte toegang tot gevoelige account functies. Te herstellen toegang tot uw account, we hebben u nodig om uw identiteit te bevestigen. Om dit te doen moeten we u naar de onderstaande link te volgen en overgaan tot de bevestiging van uw gegevens: http://p1-z.com/abnamro/resource/webpage/nl/logon/identification.007.htm Dank u voor uw geduld terwijl wij werken samen aan het beschermen van uw account. Dank u. U kunt ons helpen u te voorzien van de meest relevante informatie door het nemen van een moment dat u ons uw e-mail voorkeuren. En natuurlijk kunt u op elk moment uitschrijven. Vergeet niet, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha