Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-03-2012, 21:15 door Anoniem

onderstaande mail ontvangen terwijl ik geen ABN Amro klant ben: Geachte ABN-Amro klant, Vanwege de toename aan internetcriminaliteit zijn wij gestart met een aantal nieuwe veiligheidsmaatregelen. Wij verzoeken u eenmalig in te loggen om uw gegevens te controleren en indien nodig te wijzigen. Zo kunnen wij ook uw veiligheid online verbeteren. Hierna wordt telefonisch contact met u opgenomen om uw gegevens verder te beveiligen tegen fraude. Klik hier om naar onze website te gaan https://www.abnamro.nl/nl/logon/identification.007 <br N.B. Let er bij het invullen van uw gegevens op dat het slotje weergeven wordt, u kunt nepmail herkennen aan spellingsfouten. Bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet. ABN AMRO N.V. Gustav Mahlerlaan 10 1082 PP Amsterdam Tel: 0900-0024 www.abnamro.nl

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha