Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-03-2012, 19:39 door Nietsnut

Door regenpijp: Door Nietsnut: Door schele: @svenvandewege: omgekeerde volgorde. Bank rekent voorziening voor vergoedingen door aan iedere klant die bij de bank een rekening heeft. Of er hacks zijn of niet. Als er dan zo'n geval is wordt de voorziening aangesproken. Heb trouwens wel het gevoel dat iets ontbreekt aan het verhaal: ergens moet die man nadat z'n sessie was onderbroken nog iets gedaan hebben. "Kreeg plots een melding te zien"... ja... en toen? Als het antwoord is: die klikte hij weg en ging braaf verder met bankieren... Ja wat verwacht je een man van tachtig die vroeger nog voor het loket stond en bij vage dingen netjes antwoord kreeg van een bankbediende. Nu als het even tegen zit krijg je een valse website voor je die exact lijkt op de echte site en Https daar snap opa geen hol van want hij deed het toch ? Virusscanner updaten ? de winkelman zei dat dit al geinstaleert was en klaar... ja opa voor de eerste drie maanden maar daarna je knip trekken O heeft U een creditcard ... een wat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha