Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-04-2012, 13:39 door Anoniem

Door Anoniem: Saillant detail in dit bericht vind ik het telefoontje van de bank. Ik word nooit gebeld door mijn bank als ik 3.500 afboek. Klopt dit bericht wel helemaal? Het kan heel goed kloppen. Banken doen , als het goed is, tegenwoordig ook maar aan het vlaggen van transacties die buiten iemands normale profiel vallen. Eventueel kunnen/zullen ze die 'meteen' blokkeren , in dit geval blijkbaar alleen een achteraf verificatie "wilde U dat echt doen". Misschien een verschil van de betreffende bank, misschien dat de transactie niet raar genoeg was om meteen tegen te houden. (zoals pinnen bij de appie in friesland, en 10 minuten later groot pinnen in Boekarest ) Creditcards kijken al veel langer naar de *transactie*, in plaats van alleen en vooral naar de identificatie omdat de identificatie van de kaart (houder) bij een creditcard weinig voorstelt. Banken met pinpas hebben oorspronkelijk veel zwaarder ingezet op het valideren van de "persoon" (kaart+pin, login+calculator) en relatief minder op de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha