Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-04-2012, 04:08 door Anoniem

Moet ik me hier trouwens wel zo'n zorgen over maken? Hoe doen andere providers of bedrijven dit?Ik werk ook voor een ISP en daar is alleen het standaardwachtwoord zichtbaar voor helpdeskmedewerkers.. dus het wachtwoord wat bij het aanmaken van het account automatisch is gegenereerd. Zodra de klant zijn of haar wachtwoord aanpast, wordt dat veld in de software niet geupdate; daar blijft het originele wachtwoord staan. Nog steeds niet goed genoeg in mijn optiek, helpdeskmedewerkers zouden inderdaad nooit wachtwoorden moeten kunnen inzien. Ze mogen het sowieso nooit verstrekken aan klanten, dus ze hebben er niets aan. We hebben ongetwijfeld wel iets van een security officer, maar betwijfel of dit gaat helpen.Natuurlijk! Gewoon melden. Het is diegene zijn werk om zulke zaken te verbeteren, dus zulke input is altijd welkom bij zo iemand. Hij of zij kan het natuurlijk niet zomaar verhelpen. Als zoiets verwijderd moet worden uit de software is er doorgaans een code change nodig en dat kan zomaar een half jaar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha