Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-04-2012, 20:00 door Anoniem

Ik heb inmiddels zowel via de mail als telefonisch contact gehad met verschillende medewerkers van de ABN AMRO. De één lijkt er meer verstand van te hebben dan de ander, maar ze vertellen allen dat ze ons alleen tracken om zo hun service in de toekomst te kunnen verbeteren en dat Omniture geen toegang heeft tot daadwerkelijke privé/rekening gegevens. Het beschermen van de eigen privacy mag NOOIT leiden tot enige vorm van belemmering van de functionaliteiten en/of services van een bedrijf/overheid! Helaas heeft de ABN AMRO hier weinig boodschap aan. Ze hebben mijn verzoek tot aanpassing opgenomen, maar zolang niet een groot deel van hun klanten met eenzelfde verzoek komen (wat nooit gaat gebeuren omdat er simpelweg te weinig mensen zijn met verstand van zake in dit opzicht) gaan ze er niks aan doen. Maar op hoop van zege: Dien allen een verzoek in bij de ABN AMRO om hun internet bankieren volledig toegankelijk en bruikbaar te maken, ook wanneer third-party/tracking cookies/elementen geblokkeerd ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha