Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-04-2012, 14:21 door Anoniem

Door Anoniem: Heb jarenlang op 'Veiligheidszaken' van bank gewerkt. Naast de Carberp en andere Trojans, is het voornamelijk de consument die onvoorzichtig omgaat met internetbankieren. De consument is zo gewend geraakt aan internetbankieren en zaken regelen via internet, dat ze niet meer goed opletten. Ik vind het dus Kul dat 41 procent denkt dat internetbankieren onveilig wordt bevonden door de consument, want dan zou deze 41% wel beter opletten als ze een transactie initiëren of inloggen in hun bankomgeving. Overigens heb niet vaak meegemaakt dat een voor de bank als legitieme aangemerkte sessie naderhand met veel onderzoek toch niet bleek te kloppen. Helaas is het niet meer mogelijk voor een klant om niet te internetbankieren. De bank zelf wil dat de klant dit doet en dwingt het de klant ook op. Bestaan er nog banken die in alle steden en dorpen een loket hebben waar je als klant ale je geldzaken kunt laten afhandelen? Zelfs de postkantoren zijn aan het verdwijnen. Zelf heb ik het zo lang ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha