Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-04-2012, 13:15 door Anoniem

Door SirDice: Door User2048: Door SirDice: Dat gezegd, de kwaliteit van XS4ALL holt hard achteruit de laatste tijd. Gewoon uit nieuwsgierigheid: kun je dat onderbouwen? Dat kan ik. De service desk werd vroeger bemant door echte 'nerds', je had aan een half woord genoeg en zij wisten technisch ook vrij veel. Tegenwoordig krijg je een dertien in een dozijn servicedesk medewerker aan de lijn. Als ik een storing heb kan ik heel m'n netwerk slopen omdat perse die bagger Fritz!box doos er tussen moet. Als je niet exact doet wat zij aangeven wordt je storing niet eens meer in behandeling genomen. Je wordt niet meer als nerd behandeld maar als tante Toos die nog nooit van d'r leven iets met computers heeft gedaan. Dat is niet erg als je tante Toos bent, maar als nerd zijnde is het vooral frustrerend. Ik ben ooit begonnen met 1Mbit ADSL dat werd rap meer, maar ondertussen zit ik al jaren 'vast' op 20Mbit en geen enkel zicht op VDSL of glasvezel. Die 20Mbit gaf mij ooit een maximum van zo'n 16Mbit (netjes ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha