Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-05-2012, 12:25 door Anoniem

Door Anoniem: Ik vind de toon van Rabobank naar haar klanten eigenlijk best wel schofferend. Het is vervelend als het u overkomt, daarom krijgt u niet echt vrij betaalverkeer in het buitenland. Met andere woorden: omdat wij banken het vertikken om met een veilig betaalsysteem te werken en het ons teveel kost om steeds weer onze eigen puinzooi aan gevolgen op te ruimen moet u als klant maar op de blaren zitten als u naar het buitenland gaat. U doet maar meer moeite om bij uw eigen geld te mogen komen. Zo schuiven ze de kosten die ze nu maken dus af op honderdduizenden klanten die jaarlijks naar het buitenland gaan. Zelfs als maar 1% in het buitenland er achter komt dat hun pas het, bijvoorbeeld bij het tankstation, het niet doet zit je als klant met een behoorlijke puinzooi en heeft de Rabobank weer meer winst. Dit gaat ze heel veel boze klanten kosten die hun vakantie in het water zien vallen door die gierige bankjongens en bankmeisjes. En kom nu niet aan met dooddoeners als dan neem je maar cash mee of een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha