Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-05-2012, 15:27 door Anoniem

De bank stelt dat je voorzichtig moet zijn om je bankgegevens veilig te stellen. Hoe kan het dan dat een financieel medewerker aan een persoon via de telefoon die zich aan hem uitgeeft iemand van de Amro bank te zijn, toch alle bank gegevens geeft. Vervolgens wordt er 2000 euro van de rekening van die Afrikaanse stichting waar hij voor werkt afgehaald. Dat geld wordt gestort op iemands rekening waarvan de pinpas is gestolen. De man die weet wat hij doet. Je bent immers niet achterlijk als je met financieen werkt om aan een prive nummer al je bank gegevens af te geven, deze man kan dan aangife gaan doen en zendt deze naar de bank. Hij krijgt netjes het geld teruggestort. Hoe kan het dat de jongere die het bedrag op en van zijn bankrekening ziet gaan, maar geheel niets hier mee te maken heeft. De politie niet mee wilt werken bij de aangifte van de diefstal van zijn bankpas. Getuigen heeft van de diefstal van zijn bankpas. Dat de Amro bank hem bij de toezicht vermelding wilt plaatsen van bankfraude en het geld ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha