Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-05-2012, 16:29 door Anoniem

Ik zit bij ING. Al enkele malen problemen gehad met het internetbankieren, maar geen schade opgelopen. Is ook een kwestie van op tijd het proces stoppen wanneer je gekke dingen ziet gebeuren. Geen TAN code invoeren dus. Vorige maand had ik een probleem door een z.g.n. Spye-eye virus. ING zei dat er een oplossing was via het downloaden van een cleaner van ing.nl, maar die werkte helemaal niet. Uiteindelijk vond ik op internet een oplossing op een forum, een post van drie jaar geleden, Malwarebytes zou het oplossen, dat klopte nog steeds. ING doet naar de klant toe niets met deze informatie, zegt dat je je PC moet herinstalleren. En wat als je het virus dan gewoon nog een keer krijgt? En zou het ook kunnen dat je het binnenkrijgt via de secure site van ING? Deze week weer problemen gehad, nu met het Rootkit.Boot.sinowal.b. Deze wordt snel door Kappersky tdsskiller verwijderd. Van het callcenter van ING een uitermate lullige reaktie, dat de verantwoordelijkheid voor het schoonhouden van de PC bij mij ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha