Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-05-2012, 11:54 door Anoniem

Door ouassim95: Nu heb ik vorige week iets online gekocht via PayPal (een template op Medialoot), nu bleek het dat er een grote fout in de template zat en heeft Medialoot nadat ik het hun had verteld mijn geld vrijwillig zonder problemen terug gestort op mijn PayPal account. Nu ben ik 8 werkdagen verder en blijkt het dat PayPal mijn teruggestorte geld heeft bevroren en staat er een melding dat ze de terugboeking aan het onderzoeken zijn aangezien ze iets verdenken. Ik heb Medialoot gemaild en zij vertelden mij dat zij PayPal niet hebben gevraagd om het te onderzoeken en dat zij hier ook niets van wisten. Nu is mijn vraag kan PayPal dit zomaar doen zonder reden en hoe kan ik het snelste mijn geld terug krijgen (iets dat in de wetboek staat etc.?)Dit gebeurt zo vaak ,kijk wat ik tegen ben gekomen https://www.youtube.com/watch?v=wHkw9mh9d50 en google maar is ,is allemaal niet zo best paypal.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha