Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-05-2012, 12:43 door Anoniem

Door Anoniem: Ja? Ik zie nog steeds niets nieuws waar je met een beetje opletten je niet tegen kan beschermen. De two factor authenticatie van de banken is nog steeds niet gebroken. Als gebruikers nog steeds links en rechts overal maar hun gegevens invullen is het nog steeds de gebruiker die de fout in gaat. Als de ING op de site ineens om mijn mobiele nummer gaat vragen dan weet ik toch dat er iets niet goed is? Dan neem ik toch even contact op met de ING en verifieer ik dat toch even als ik twijfel? Men hoeft de two factor authenticatie helemaal niet te breken om je geld te stelen! Let nog eens goed op vanaf 4:45 in het filmpje. Nieuwe versies van de malware, dus geen 'phishing' namaak website, rommelt met je browser sessie en verandert het geldbedrag en het rekeningnummer van de begunstigde. Je merkt er *niets* van, totdat het geld al van je rekening is afgeschreven, wat je zelf middels de two factor authenticatie hebt geautoriseerd.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha