Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-05-2012, 15:47 door Rene V

Door Anoniem: Door René V: Door Anoniem: En zie daar het verschil met XS4ALL, die dat nu net WEL als zijn taak ziet en WEL zijn standaardbrieven handmatig kan aanpassen om een dergelijk dom advies te voorkomen. Een dergelijk advies (formateren) moet je alleen geven als het echt niet anders kan. Extra geld vragen voor ondersteuning bij je virusprobleem zal je bij XS4ALL ook niet meemaken. Ziggo levert prutswerk slechte service... het verschil van XS4ALL met Ziggo is dat Ziggo miljoenen abonnees heeft t.o.v. XS4ALL die wellicht enkele honderduizenden heeft. Wil jij dan al die brieven handmatig gaan aanpassen die verstuurd dienen te worden, wanneer een standaard briief net zo effectief kan zijn? Als je tien keer zoveel klanten hebt, dan zou je het juist tien keer zo goed moeten kunnen doen! Waar slaat dat op? die stelling raakt kant noch wal. En als je een beetje intelligentie bezit weet je dat het inderdaad nergens op slaat. Bovendien: Ziggo biedt in ieder geval een oplossing. Je kunt stellen dat het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha