Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-06-2012, 16:01 door Spiff has left the building

Interessant is wat ik in het volgende stuk van de Consumentbond lees: http://www.consumentenbond.nl/test/woning-huishouden/woning/energieleveranciers/energiemeter/energiemeters/wat-is-een-energiemeter dankzij onze lobby is er een aantal afspraken gemaakt: - Je mag de slimme meter weigeren. Deze is namelijk niet verplicht. - De privacy en veiligheid van je gegevens is nu beter gewaarborgd. - Leveranciers krijgen niet standaard elke dag je gegevens. - Netbeheerders krijgen niet standaard van elk kwartier de elektriciteitsgegevens en niet van elk uur de gasstanden. - Je kunt er op elk moment voor kiezen om de communicatie stop te zetten. De meter werkt dan als een gewone digitale elektriciteit- of gasmeter. - Je bepaalt zelf wat de frequentie is van uitlezen van de meter. Dat een na laatste punt is beslist interessant, en was nieuw voor me. Ik heb zonet contact opgenomen met de Consumentbond, en gevraagd of die afspraak over het kunnen kiezen om de communicatie stop te zetten en de meter ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha