Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-06-2012, 14:32 door Anoniem

Hierbij, naar mijn idee een nepmail welke ik al voor de tweede keer ontving. Ik ben er niet op ingegaan maar ik wilde het u nu toch wel laten weten. Overigens ben ik helemaal geen klant bij de ABN. Mail ontvangen op 22 juni 2012 om 17:48 uur ABN AMBRO [nonreply@abnambro.nl] Geachte klant, De ABN-AMRO spendeert veel aandacht en zorg aan de beveiliging en integriteit van al onze bankrekeningen. Graag vragen wij u dan ook aandacht voor het volgende. Afgelopen jaar is de ABN-AMRO, samen met veel andere nederlandse banken, doelwit geworden van grootschalig internetfraude. Daarom zijn wij afgelopen maanden een grootschalig project gestart om dit te bestrijden. Alle online bankrekeningen dienen te worden gekoppeld aan nieuw ontwikkeld beveiligingssysteem, waarmee verdachte bewegingen en ontwikkelingen op uw online bankrekening sneller worden getraceerd en opgelost. Er is geconstateerd dat uw online ABN-AMRO rekening nog niet voorzien is van het nieuwe ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha