Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-06-2012, 14:55 door Erik Loman

Door Anoniem: ABN Amro heeft 2 soorten readers. Bij de oude typ je een code in en krijg je het antwoord dat je op de website moet invullen. De andere werkt met een usb-kabel en een plug-in (OCX) voor Internet Explorer. Aangekomen op de login pagina log je in mbv je reader en niet via een webpagina. Daarmee kan een man-in-the-middle niet de html code van de inlog pagina beïnvloeden en uitlezen. Althans, dat is dan zinloos. Ik voel me er veilig mee. En alle e-mailtjes van die zogenaamde ING/Rabobank/ABN Amro servicedesken die om m'n inlog gegevens vragen verdwijnen in de spambox omdat ik weet dat ABN Amro nooit e-mailt maar altijd meldingen geeft na het inloggen. Misschien moeten ze dat laatste nog eens extra onder de aandacht brengen. Dat automatisch inloggen via die USB-kabel helpt alleen om keyloggers tegen te gaan. Maar malware plaatst tegenwoordig gewoon extra betaalopdrachten terwijl je aan het bankieren bent. De malware nestelt zich in de browser (zogenaamde Man-in-the-Browser; dit is iets anders dan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha