Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-06-2012, 22:19 door Anoniem

Schijnveiligheid ?: controleer of het slotje aanwezig is... Dat slotje is toch gebaseerd op een erkend veiligheidscertificaat? Zowel bij ABNAMRO als bij ING is bij het vernieuwen van de website (?) ervoor gekozen om het certificaat te vernieuwen. Dan kan je dus de melding van je oplettende browser krijgen dat het certificaat niet is goedgekeurd of ondertekend door een niet herkende autoriteit. Wat doe je (men?) dan al gauw? Op toestaan klikken, weet je dan wat je hebt toegestaan? Nee. Als je het betreffende certificaat wil controleren, wat ik dan bij beide banken dan ook maar een heb gedaan, vind je daarover geen informatie op de site. Dan biedt je klanten dus geen veiligheid om echt te controleren of je een veilige verbinding hebt. Dat kostte de eerste keer even tijd om erachter te komen (gaat een gemiddelde gebruiker echt niet doen). dus hierbij de ontbrekende info, ssl certificate checker : http://www.digicert.com/help/ . En dan maar handmatig gegevens controleren / codes pasten in een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha