Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-07-2012, 13:43 door Anoniem

Door Ed Dekker: Met zulke klanten heb je geen aanvallers nodig. De praktijk: - Zakelijke klant gaan naar retailer en kiest/koopt KPN-adsl zakelijk. - Een afspraak voor een monteur via een brief van KPN - Monteur zal alles regelen, ondernemer heeft het al druk zat en snapt het niet (groot deel is zzp/klein bedrijf) - Monteur rommelt wat met draadjes - als je mazzel hebt krijg je wat uitleg over instellingen, meestal niet - veel plezier ermee, t werkt, niets meer aan doen Overigens gaat niemand mij wijs maken dat ze dit bij KPN nog niet wisten. Hoogstwaarschijnlijk is het een weloverwogen besluit geweest om het zo makkelijk mogelijk te maken in verband met kosten en tijd die ze in een klant willen stoppen. En waarom zouden ze het achteraf wijzigen als je daardoor slecht in het nieuws komt.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha