Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-06-2011, 12:39 door Anoniem

https mailtje van: noreply@ns.nl luidt: Geachte heer nnnnn, Wij willen onze klanten graag zo goed mogelijk van dienst zijn. Daarom zouden wij u willen vragen om na te gaan of uw gegevens nog kloppen en een paar aanvullende vragen te beantwoorden. Het kost u ongeveer 2 minuten. Klik hier om door te gaan. delink "hier" vlagt "uw gegevens" en toont geen adres. view source toont: http://public2.tripolis.com/public/r/code en ik weet niet of dat wel koosjer is. Hett is bovendien geen httpS: Met de uitkomst van de vragenlijst proberen wij u in de toekomst nog beter te informeren met voor u relevante informatie. Wij hechten veel waarde aan uw medewerking. Alvast hartelijk dank voor uw tijd en nog veel reisplezier! Met vriendelijke groet, handtekening Erik Beenen Directeur Consumentenmarkt NS Reizigers

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha