Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-08-2012, 16:06 door Anoniem

Ik kom op deze site terecht via google, omdat ik dit verhaal net van een vriend van me heb gehoord. Hij heeft dus WEL betaald! Aan de telefoon die persoon laten inloggen, iets laten installeren (zal wel weer Microsoft Security Essentials geweest zijn) en vervolgens heeft hij terwijl ze meekeken (!) een internetbankieren-overboeking gedaan. Dat was via ABN AMRO, dus met E-dentifier die zij niet hebben. Ze hebben neem ik aan malware op zijn PC gezet vooraf, want ze beschreven klachten die hij inderdaad had met de PC. Weet iemand wat voor maatregelen je in het algemeen moet nemen daarna? Ik neem zelf aan: - politie bellen en aangifte doen - bank bellen en vertellen wat er gebeurd is (geld terugboeken? rekening beschermen tegen plunderen?) - Niet meer zijn eigen PC aanzetten (veilige modus opstarten en dan gooi ik die troep er wel af, of nog beter: alles formatteren) - Via een andere PC al zijn wachtwoorden veranderen (mail, etc) voor het geval ze er een keylogger op hebben gezet. Nog meer ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha