Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-08-2012, 14:34 door Anoniem

"Ik heb een probleem met me Huawei E173 USB van vodafone, het probleem is het volgende dat i wel hspda verbinding heeft maar dat ik niet kan surfen op hspda verbinding, de ontvangst hspda is goed, maar als ik hem op grps zet kan ik wel surfen, " Volgens mij moet Vodafone dat produkt gewoon vervangen, tenzij je zelf schuldig bent aan het defect (hangt wel af van de vraag hoe oud het product is, maar de garantieperiode is vaak korter dan waar je wettelijk recht op hebt, en dit produkt is ook nog eens gekoppeld aan een betaalde dienst waar je anders weinig meer aan hebt). Probeer eens aan de hand van onderstaande voorbeeldbrief om het product te laten vervangen ? Voorbeeldbrief herstel of vervanging van een ondeugdelijk product (buiten garantie) http://www.consuwijzer.nl/Voorbeeldbrieven/Voorbeeldbrieven_Aankoop_herstel_vervanging_en_levering/Voorbeeldbrief_Herstel_of_vervanging_van_ondeugdelijk_product Zie ook: ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha