Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-09-2012, 13:23 door Anoniem

Misschien zou het nuttiger zijn als bepaalde managers eens leerde mensen aan te spreken, en om te gaan met mensen die zich onbehoorlijk gedragen. Als dat zou eens zou gebeuren..... Ik heb eens op de formele weg geprobeerd om mp3's e.d. (zijnde niet-werk gerelateerd) van een afd.share verwijderd te krijgen. Hoop gezeik en gedoe van het managment. Vervolgens de betreffende afd.coordinator aangesproken waar ik een goede verstandhouding mee heb; was alles in 2 dagen weg. Er was zelf meer opgeruimd dan dat ik (geanoniemiseerd) had aangegeven. Het scheelde ook dat de aan die afdeling toegewezen schijfruimte bijna vol was. Dat was in eerste intantie ook mijn trigger. En wat de adminrechten betreft. Toen we eenmaal aan het hogere managment duidelijk hadden gemaakt dat de beheerskosten structureel zouden dalen, kregen we opeens wel toestemming. In de eerste periode een hoop geklaag van de users, maar na en paar maanden merkten zelfs de grootste klagers dat hun pc opeens veel stabieler was. De callvolume ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha