Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-09-2012, 01:38 door Anoniem

Door Anoniem: al dat geklaag, wat moet de bank dan doen, die mensen gewoon lekker door laten werken op een besmet systeem? het is ook nooit goed. Met het verschil dat banken die ongevraagd advies per telefoon gaan bellen criminaliteit via de telefoon sterk in de hand werkt en banken die waarschuwen nooit op ongevraagd contact met betrekking tot bankzaken in te gaan dat juist voorkomt. Als ze vanuit ABN AMRO werkelijk ongevraagd opbellen vind ik ze zeer amateuristisch en zelfs dom bezig. Banken zijn verantwoordelijk voor een maatschappelijk belang van veiligheid, maar het ontbreekt daar kennelijk compleet aan bewustzijn daarvan. Kortzichtigheid is het, waar de klant uiteindelijk voor betaald. In de ene situatie nog meer dan de ander. Laat het dus aub niet waar zijn dat een bank ongevraagd hun klanten belt als zogenaamde hulp. Ze moeten zich bezich houden met waar ze goed in zijn.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha