Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-09-2012, 17:12 door SirDice

Yep, dat bedoelde ik. Eventjes zoeken en dan: Anonieme beller Word je anoniem gebeld? Noteer dan van minimaal 10 recente oproepen: de datum het exacte tijdstip de inhoud van het bericht (als het om een voicemailbericht gaat) Je moet de oproepen wel beantwoorden, anders kan het gesprek niet geregistreerd worden. Stuur deze gegevens (en je adresgegevens en mobiele nummer) vervolgens naar overlastmobiel@kpn.com of naar: KPN t.a.v. KR (KPN-abonnement) Postbus 13500 9700 EG Groningen Wij nemen je klacht dan in behandeling. Als de beller een KPN-, Hi- of MTV Mobile-klant is, krijgt hij een brief met het dringende verzoek te stoppen met bellen. In de brief staat ook dat zijn of haar naam en adresgegevens aan jou bekendgemaakt zullen worden als de overlast niet stopt. Als de beller klant is van een andere provider, vragen wij die provider om hem een soortgelijke brief te sturen. Niet altijd traceerbaar Het is helaas niet altijd mogelijk een ongewenste oproep te traceren, bijvoorbeeld als er via ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha