Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-08-2011, 20:43 door Anoniem

Hallo Gedurende een paar dagen krijg ik door een UTM10 regelmatig een mailtje (is zo ingesteld dus dat klopt wel) met de volgende inhoud: At time : 2011-08-08 19:03:09 Intrusion Prevention System of UTM detected : UDP Portscan . Target host IP : 83.83.XX.XXX Number of ports which scanned in target host: 125 The port range scanned in target host : 23730:34412 The number of active attack connection : 958 The attacker IP : 192.168.1.42 Die 'attacker' is dus mijn pc. Ik ben op dat moment ook mijn internetverbinding kwijt (wrsch door de UTM). Als ik een aantal apps sluit (skype, teamviewer, dropbox) krijg ik na een paar minuten weer toegang tot internet en kan het een dag of een aantal uren goed gaan... Meestal forceer ik een even eigen handmatig IP waardoor ik niet hoef te wachten, maar baal hier wel van. Ik heb hitmanpro, bitdefender en mbam gedraaid en heb een actieve comodo firewall draaien die geen bijzonderheden aangaf voordat het net weer fout ging. In de logs is niets te vinden. Iedere ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha