Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-09-2012, 17:48 door Spiff has left the building

Door Peter V, 16:43 uur: Ik zou Trend Micro en Avast Free even er helemaal af halen (de-installeren via Start, Configuratiescherm, Software en Trend Micro Avast erafhalen) en daarna Trend en Avast niet meer erop zetten. Controleer nu of deze freeze weer optreedt (dus installeer even geen virusscanner). Zo niet, dan ligt daar kennelijk het probleem. Schoonmaken via CCleaner (ook het Register). Daarna installatie van Security Essentials. Kijk dan even of deze freeze weer optreedt..Zo niet, dan is het probleem opgelost. Lorre gaf direct aan het begin van deze thread al aan dat deïnstalleren van Trend Micro het probleem deed verdwijnen. Maar dinsdag 25-9, 18:28 uur, gaf Lorre ook al aan dat MSE hetzelfde probleem bleek te veroorzaken. Het probleem lijkt dus niet specifiek gekoppeld te zijn aan Trend Micro of Avast, maar tevens aan Microsoft Security Essentials. En dan nog wat. Als je een clean install van Windows doet, ga dan eerst via Windows Update alle patches ophalen. Na het opstarten kun je ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha