Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-10-2012, 21:43 door Anoniem

Door swake: ik krijg een telefoontje waar een persoon zich voordoet aan de lijn als een medewerkerker van XS4ALL , hoe dit kan gecontroleerd worden. Iedereen kan zich voordoen als een medewerker van XS4ALL. Dat is het probleem niet. Daar kan XS4ALL een truuk voor verzinnen. Maar het probleem is hoe weet de nietsvermoedende gebruiker die ineens gebeld wordt wat die truuk is? Dat kan hij niet door de beller laten vertellen want dan kan die een truuk verzonnen hebben die hij kan waarmaken. Bijvoorbeeld "ik weet uw wachtwoord" ofzo. Het zal dus vantevoren bij iedereen bekend moeten zijn wat ze in zo'n geval moeten doen, en dat lukt nooit. Plausibel scenario: - hacker stuurt een phishing mail naar een groot aantal XS4ALL gebruikers. lijsten van alle gebruikersnamen waren tot voor kort eenvoudig te downloaden voor abonnees. of dit nu echt niet meer kan, weet je nooit zeker (ik niet in ieder geval). de vorige keer dat het "niet meer kon" wist ik nog een manier. een goede hacker dus zeker. - een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha