Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-10-2012, 10:50 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: anon@11:03 Ik wil wel even op merken dat het analyseren van de hoeveelheid verkeer en van/waar welke poorten het verkeer gaat toch wel degelijk analyse van het verkeer zelf is. Maar dit is geen deep-packet-inspection zoals verboden bij de wet. En daarmee doet XS4ALL niets mis. Dat maakt wel een verschil Voor de normen en waarden juist bij een provider als Xs4all vind ik dit ergens wel ongepast. Ik ben wel met 'Gisteren, 13:25 door Anoniem' eens. Tegenwoordig doen ze maar gewoon waar ze zelf zin in hebben ipv iets in overleg met klanten. Die mentaliteit is flink op stoom gekomen sinds de introductie van Xs4all-Only. Met hun servicedesk heb je tegenwoordig het gevoel dat ze willen dat je liever niet belt, want een oplossing op maat bieden?!? De bal terugkaatsen, daar hebben ze vaardigheden in. Dit was eerder nooit het geval; toen was men niet verlegen klanten te helpen met een setting aan hun eigen server of een niet-ondersteunde instelling in een van de modems, etc. Ik ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha