Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-10-2012, 11:19 door Anoniem

Laten we even snel vergeten dat "geen training nodig hebben", "intuitief bedienbaar", en meer van die kreten, lang het grote verkooppunt van... eigenlijk al hun producten is geweest. Nu, ach, nu is het de klant de schuld geven populair. Want zelf een goed product leveren, dat hebben ze nou nog nooit gedaan. Snel de markt op, en versie drie is ongeveer de eerste bruikbare editie, was altijd het devies. Alleen jammer dat er onoverkomelijk grote gaten in de architectuur van het gros van op die manier ontwikkelde software blijkt te zitten. Wat dat betreft hoef ik alleen maar te weten dat deze keutel uit redmond komt en verder helemaal niets te lezen. Dat ze genoeg marktpositie hebben om op de klant te kunnen poepen is wel duidelijk. Dit is gewoon hun grootste afdeling (en core business), marketeering, in de bocht. Zijn wel actief de laatste tijd zeg. Kwartaalcijfers komen eraan ofzo?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha