Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-10-2012, 14:57 door alexNL

Dit is recent ook gebeurt bij een collega van mij (in de randstad) .. Los van de melding dat je inlogpoging niet is gelukt zie je verder niets speciaals, je zit op de echte website van je bank (incl SSL en alles). Je moet nogmaals inloggen, dat werkt ook niet (en beide codes gebruiken ze om in te loggen en te betalen) Kennelijk serveren ze op die pagina een iFrame met SSL of trucen ze het dusdanig dat iig je browser geen enkele aanleiding geeft om te twijfelen. Of ze vangen het af, geen idee, maar het gebeurde wel. Het telefoontje van je bank 1 minuut later maakt iig veel duidelijk (want zo rap gaat dat) .. "heeft u net een iDeal betaling gedaan van x.xxx euro? dachten we al, ik denk dat er iets mis is met uw systeem"... Helpt enorm als je een bank identifier hebt met aparte routes voor inloggen en betalen (zoals bij de rabobank of de nieuwe identifier bij de abn amro) waardoor de codes die ze afvangen niet werken om een betaling mee te valideren. Kan sowieso iedereen aanraden om eventuele oude ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha