Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-10-2012, 18:06 door Anoniem

bijgaand een phishing e mail Rotterdam, 15 Oktober 2012 89629294 Betreft: vernieuwing MijnING Geachte heer/mevrouw, In het afgelopen jaar hebben de ING en andere Nederlandse banken veel te maken gehad met internetcriminaliteit. Vanwege de toename hebben wij enkele veiligheidsmaatregelen genomen. Tijdelijk is het noodzakelijk dat alle klanten die gebruik maken van MijnING nu éénmalig op de onderstaande website inloggen en opnieuw hen gegevens verifiëeren. Hiermee update/vernieuwd u de beveiliging van uw eigen MijnING. Zoals u kunt zien hebben we de MijnING pagina vernieuwd. Zodra u zich verifiëerd op de onderstaande website koppelt u uw mobielenummer automatisch aan uw MijnING. Wat houd dit in? Dit houd in dat als de ing iets verdachts ziet u een melding krijgt op uw mobielenummer. Waneer ontvangt u een melding op uw mobielenummer vande ING dat wij iets verdachts door hebben? • Als er een verdachte transactie word gemaakt. • Als er derden toegang tot uw MijnING hebben. Klik hier! Om uw ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha