Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-10-2012, 20:45 door GeminiAlpha

Op mijn laptop met Vista gaf de installatie van Rapport van Trusteer geen problemen, hoewel de info op sommige installatieschermen voor de gemiddelde thuisbankier volstrekt onduidelijk/onbegrijpelijk moeten zijn, denk ik. Als ik dit combineer met meerdere spelfouten op meerdere schermen tijdens en na de installatie, krijg ik niet zo'n goed gevoel... Ondanks dat het door ING wordt gepromoot (het is en blijft een standAlone programma van derden), roept het bij mij vragen op. Volgens mij kun je je hier geen slordigheden veroorloven. Voor support wordt je naar Trusteer verwezen "die wel ff je scherm zullen overnemen om eea te onderzoeken en het programma werkzaam zullen maken"... Hier krijg ik al meteen zweethanden van... De installatie van Rapport op mijn Asus laptop met WinXP liep uit op een fiasco: Microsoft Security Essentials leek actief te zijn (in de system tray een groene huisje met dito vlaggetje), maar na een system reboot kwam in de system tray OOK het icoon van de windows beveiliging erbij, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha