Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-10-2012, 13:26 door Anoniem

Gewoon bellen zonder nr-herkenning en vragen naar b.v. helpdesk en dan een manager, direct naar of een integriteitsmanager, security officier of zelfs een woordvoerder vragen. Die 'en person' uitleggen hoe & wat, zodat duidelijk is dat 1) er een enorm issue is dat per direct opgepakt dient te worden en 2) jij alleen de beste intenties voor hebt, geen misbruik (of kopieen) van info gemaakt hebt en het daarom direct gemeld hebt. 3) Je er geen ruchtbaarheid aangegeven hebt of gaat geven (imagoschade bedrijf, dus pas op !). Als je belt en zegt dat je allerlei vertrouwelijke documenten gevonden hebt op een slecht geconfigureerde server, dan gaan ze echt wel direct luisteren hoor. En anders gewoon een mailtje naar de abuse@ en helpdesk@ en info@, inclusieff CC naar een CIO/CTO/iemand van het bestuur. Die contact info is vaak ook publiekelijk te vinden en garandeert dat het niet > dev-null gaat :)

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha