Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-10-2012, 18:41 door Anoniem

Ja Trendmicro met die cloudrommel heb daar al veel leuke ervaringen mee gehad bij klanten: 1. Die gebruiken een intern routing systeem, gewoon even DNS en MX negeren, voor mails tussen hun eigen klanten (dus je mail is dan 100% intern verkeer voor hen, heel handig om te troubleshooten. 2. Zijn verschrikkelijk arrogant (zien overal 'dialup' ranges, zelf unused ipv4 met correcte informatie in RIPE, en eisen dat dat een klant zijn provider contacteert. 3. Eisen PTR record voor mail, blah blah, kan daar nog inkomen, maar hebben zelf een R-DNS opstaan. Enzovoort enzoverder, jaren geleden buitengetrapt Trendmicro, bloatware, was ooit een goed produkt (eind jaren 90 tot ergens 2003) dan downhill Als onze klanten geen mail krijgen omwille van Trendmicro rommel (cloud spamfilter) dan is ons advies, om dit aan de IT te melden van hun klant en even te probreren met whatever ander emailadres en ja zelfs hotmail, gmail, ... levert af, waar steeds faalt. En als gratis beter werkt, dan betalend, dan heb je ook ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha